yahoo!!!

  hari khamis hari yang paling best for me...i'm go to SARAWAK.. best doe,pergi bangun pukul 3.30 pagi..lepas tu aku terus mandi (take a shower)...hehehehe.. lepas mandi, pakai baju la...lepas tu jugak, ready to go... mase nak pergi tu,ade orang ambil..mama cakap if naik kereta,mahal nak bayar kat KLIA...


  mase dalam perjalanan tu aku tertidur bukan sengaja tak sengaja... sampai terus ke KFC nak breakfast..aku makan ayam. kakak aku makan burger. mak aku makan bubur.. hbis makan,pergi jalan jalan...go to kedai chocolate.. tempat yang aku paling suka..

  orang tu panggil suruh tunggu kat dalam.. name tempat tu aku tak tau..sorry okay..lepas tunggu, nak KAPAL TERBANG..hahahaha i like it...masa  aku naik kapal aku tertidur ... mama buat kejutan for me..mama rupa rupanya mama beli nasi lemak!!! and air masak.. uhh,forget. aku naik FIRE FLY. BEST SANGAT..okay la... time sudah cukup okay, CAWWWWWWW GUYS!!!!!!



                   BATRISYIA PEACE ^_^